Helena Grossówna

Parę dni temu otrzymałam e-mail od Mirka Binkowskiego z Torunia dotyczący Helenki Grossównej. Konkretnie wycinek z gazety Toruńskiej informujący o inicjatywie Krzysia Trojanowskiego (znanego w Toruniu filmoznawcy i wykładowcy na UT), żeby rondo na skrzyżowaniu ulic Mickiewicza i Moniuszki w Toruniu nazwać rondem Helenki Grossównej.
Mam nadzieje, ze Rada Miejska poprze te inicjatywę. Helence należy się pamięć, Warszawa ja zupełnie ignoruje, dobrze ze chociaż Toruń o niej pamięta.

Komentarze

  1. Bardzo się z tego cieszę, że nie została zapomniana. Co trzeba podpisać? Może jakąś petycję?

    Ja również jestem wielbicielem przedwojennego kina, przedwojennych aktorów, a Helenki Grossównej zwłaszcza.
    Mam nadzieję, że inicjatywa zakończy się sukcesem...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty