Gdzie się podziały sztućce pani Burgand?

Wreszcie wyszła książka, którą napisałam wspólnie z moim synem Lesiem Cieślińskim. W sumie to Lesia pomysł: charaktery, ich awantury i przygody i dialogi. Lesiu napisał scenariusz po angielsku, scenariusz filmu animowanego. A ja z tego stworzyłam opowiadanie. Również wykreowałam wizualne charaktery bohaterów. Oczywiście za aprobata głównego pomysłodawcy.

To jest ogromny sukces. Wreszcie udało mi się coś skończyć i doprowadzić do ostatniej fazy, czyli publikacji. Mam 5 zaczętych i nieskończonych powieści. Może wreszcie, powoli, sukcesywnie uda mi się wszystko zakończyć, zanim umrę.

Opowiadanie Gdzie się podziały sztućce pani Burgand? jest książką dla dzieci w wieku przedszkolnym i dla tych z pierwszych klas szkoły podstawowej. Myślę, że dorośli  przeczytają tę opowieść też z przyjemnością.


Na Wzgórzach Wiecznie Kwitnących Wrzosów wielkie zamieszanie! W dziwnych okolicznościach giną mieszkańcom różne przedmioty. Piątka przyjaciół z dzielnicy Dolina Wyobraźni rusza tropem tajemniczego złodzieja. Dudzio, Orzesio, Brudzio, Huti i Heleńcia niczym prawdziwi detektywi odkrywają informacje i dowody, które dzień po dniu przybliżają ich do rozwiązania zagadki.
„Gdzie się podziały sztućce pani Burgand?” to piękna opowieść o przyjaźni. W dobie komputerów i internetu dzieci zapominają, że największa moc tkwi w wyobraźni. Pięcioro przyjaciół z Doliny Wyobraźni doskonale zdaje sobie z tego sprawę i w każdej wolnej chwili przenoszą się w kolorowy świat fantazji. Biorą udział w wyścigach gokartów, stają się żeglującymi piratami czy też tajemniczymi detektywami. Odkryj razem z nimi świat, który każdy z nas ma w zasięgu wzroku, ale nie każdy potrafi go dojrzeć.


Książka jest dostępna online w księgarni internetowej: zaczytani.pl

Tutaj link:

http://zaczytani.pl/ksiazka/gdzie_sie_podzialy_sztucce_pani_burgand,druk

Jest już pierwsza recenzja: bardzo pozytywna: kasia-turajczyk-i-lech-cieslinski-gdzie

Stworzyłam fan-page na Facebooku.

Proszę się dołączyć i lajkować :-) : https://www.facebook.com/gdziesiepodzialysztucce


Komentarze

Popularne posty