Holandia versus Polska

Kiedy wyladowalam przedwczoraj wieczorem na Schiphol, czekajac na bagaze, chcac nie chcac bylam okrazona ogromnym natezeniem ilosciowym Holendrow. I tak sie zastanawialam co jest latwiejsze do strawienia patologia Polski czy aroganccy i dla mnie tym samym przyglupi Holendrzy? Holandia jest krajem w ktorym mieszkam najdluzej w swojej ziemskiej karierze, wiec powinnam juz jakos sie do niej przyzwyczaic. I w sumie sie przyzwyczailam. Dlaczego wiecj przez te 26 lat tak strasznie irytuja mnie Holendrzy?
Arogancja jest glupota, a oni sa aroganccy i zarozumiali. Wiec nie mozna tego polubic, a ja nie moge tego zaakceptowac. A Polska czy kiedykolwiek stanie sie normalnym krajem?
co jest lepsze? Chyba wyprowadze sie do Anglii, na poludniowy-zachod, cisza, prawie pustka, ale jak pieknie. Czym mniej ludzi i mniej konfrontacji z nimi tym zycie staje sie przyjemniejsze. Co za konkluzja!

Komentarze

  1. Czy Polska stanie sie kiedys normalnym krajem? Hm... mnie tez to zastanawia. Jak tak poptrzec na nasza wladze i dookola to mam jednak watpliowosci.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty