Złap mnie jeśli potrafisz!


Catch me if you Can - akryle na plotnie; 2012
Najpierw był las, drzewa, woda, most i odbicie lustrzane. Tajemnicze światło, surrealistyczna atmosfera, trochę nierealna trochę ” hororalna” (sic!). Później było oko, oko wszystko widzące, oko chroniące, oko myślące, ale także przestrzegające, zakręcone i zamulone. A po drugiej stronie planeta, ale czy to jest planeta, na której jest życie? Nie jest to wiadome. To tajemnica. Poza tym jest w bezruchu, czyli jedna strona jest zawsze ciemna, niedostępna. Na końcu zjawili sie ONI. Jaki mają  plan? Tego wam nie zdradzę. Jeśli chcecie możecie sami sprawdzić, spytać ich o to . Adres na dole tego postu. Oni tam jeszcze są, na pewno, byłam tam pare dni temu, i nawet cos do mnie mówili, ale mój zamulony mozg  nie mógł ich zrozumieć. To przez te depresje, deszcze i mgły. Nie wiem, czy się chowają przed innymi, może tak. Ja ich stworzyłam, więc mnie się  nie boją . Chociaż, chyba nie chcą, żebym się  za bardzo z nimi spoufaliła. Myślę, że mają rację. Jeszcze bym ich zaczadziła swoim nihilizmem.    


P.S. Kiedy dojedziesz na parking Zamku Lawrenca w Haldon Forest Park, nie podążaj za swoją   bardzo ograniczoną wyobraźnią. Wycisz się, zamknij swoje oczy i skup się intensywnie na kwantowych zawiłościach, zeby pokonać dystans pomiędzy tobą i NIMI.  Znajdź most i czekaj aż ta najgłębsza tajemnica 
ich Bycia odkryje się przed tobą. Oczywiście to jest tylko możliwe w wypadku, kiedy jesteś czysty, niewinny 
i odważny.  

Komentarze

Popularne posty