Barak Obama - druga kadencja

Obama wygrał druga kadencje.


http://www.bbc.co.uk/news/world-latin-america-20237144

 Romney był strasznym kandydatem, następny Bush. To był idiota. Kiedy został wybrany po raz drugi, byłam akurat w Pensylwanii. Paru Amerykanow, których spotkałam deklarowalo, ze będą imigrować, bo żyć w kraju w którym większość to idioci, ciężko żyć.
To jest bardzo interesujące z punktu psychologicznego i socjologicznego, jak idiota może zostać prezydentem. I to nie tylko w małym kraju, czy w średnim jak Polska, ale w mocarstwie takim jak USA.


Obama wygrał z niewielką przewagą. Mam nadzieję, ze jego następna kadencja będzie bardziej widoczna i produktywna.  Te ostatnie cztery lata były bardzo ciężkie, kryzys finansowy, kryzys ekonomiczny i kryzys ekologiczny. 10% bogatych jeszcze bardziej się wzbogaciło, średnia klasa zubożała, a biedni pognębili się jeszcze w wiekszej biedzie.
Cztery lata temu, siedziałam do rana i oglądałam zwycięstwo Obamy. Byłam świadkiem historycznego wydarzenia - na żywo i gorąco. Nawet chyba się wzruszyłam, ze USA wybrało czarno/białego prezydenta.

Pamiętam reakcje polskiej prasy. Niektóre były naprawdę żenujące. Polacy są rasistami, jest to strasznie bolesne i takie prymitywne.




National scoreboard
See results from:
2012 
Obama58,679,584
50.2%
Romney56,440,662
48.3%
Other1,808,216
1.5%
After 50 of 51 states* have declared



Komentarze

Popularne posty