Orgastyczne ciasto czekoladowe

Zrobiłam chyba najlepsze w świecie ciasto czekoladowe. Udało mi się. Teraz umieram. Bylo za dobre i za dużo dobrych w nim składników. Moja wątroba, jelita i nieistniejący od dwóch lat pęcherzyk żółciowy nie wytrzymały tej rozpusty. Umieram........
Jest to ciasto bezglutenowe. Ja już jestem ekspertem od jedzenia bezglutenowego (10 lat na diecie).
Zastanawiam się nad napisaniem książki z przepisami. Ja świetnie gotuje i wszystko bez glutenu a ostatnio również bez laktozy. Stosuje dietę idealna dla osób z zespołem jelita wrażliwego.

Z maki migdałowej, jajek, oleju (może być olej orzechowy, migdałowy, łagodna oliwa z oliwek, albo jakiś inny roślinny), cukier lub inna słodycz. Robi się szybko, piecze dłużej. Jest to naprawdę bardzo sympatyczne ciasto i nie za słodkie.

Komentarze

Popularne posty