Poniedziałkowy Teatr Telewizji

   W niedziele na rodzinnym obiedzie rozmawialiśmy o polskich aktorach .Później przeszliśmy na temat polskiego teatru. Również na temat Poniedziałkowego Teatru Telewizji, który był absolutnie rewelacyjny. To byla klasa. ;Każdy wspominał swoje ulubione spektakle.
    Dla mnie tym naj-, naj- był Mieszczanin Szlachcicem z Bogumiłem Kobiela. To był absolutny Meisterstück.

   Ciocia Zosia wspominała niedawną powtórkę - BIG BANG sztukę Andrzeja Kondratiuka z Januszem Gajosem, Franciszkiem Pieczką i Romanem Kłosowskim (który nota bene donosił na moja teściową, chyba można by go nazwać donosicielem!). Dodała, ze jeden z polskich krytyków porównał go do Jack Nicholson. I tu zaprotestowałam. Janusz Gajos jest absolutnie oryginalny i niepowtarzalny. Jest unikalny. I nie ma nic wspólnego z Nicholson. Może tylko to, ze obaj są bardzo utalentowani. Czy gdzieś można dostać sztuki poniedziałkowego teatru telewizji na DVD's? Musze poszukać w Empiku.


P.S. Znalazłam na YouTube.... oglądam.

Komentarze

Popularne posty