For Jim, my angel

I tak całe życie już
(dla Jima, za to że ma tyle cierpliwości dla mnie)

Na początku ufałam, wierzyłam i odchodziłam
I tak całe moje życie już, za tobą, za tobą
Potem cię szukałam, ufałam, wierzyłam i odchodziłam
I tak całe moje życie już za tobą, za tobą
Potem znowu cię szukałam, dniami, miesiącami, latami
I tak całe moje życie już, za tobą za tobą
Potem przestałam cię już szukać, przestałam wierzyć i odchodzić
I tak całe życie już, bez ciebie, bez ciebie
I nagle mnie znalazłeś, w jednej sekundzie, minucie, godzinie
wiedziales, że tak całe życie już.
I nagle nie muszę już szukać, ufać, wierzyć i odchodzić
Bo wiem, że tak całe życie już
I początek spotkał się z końcem, a dom mój stał się tobą, a ty moim domem
I tak całe moje życie już, z toba, z toba.

Amsterdam, 25.08.2006 ©kbt

Komentarze

Popularne posty