Zespół chronicznego zmęczenia - CFS

Jak zmęczone może być zmęczenie? Jak można zamęczyć się zmęczeniem? Jak długo można żyć z uczuciem całkowitego zmęczenia? Skąd czerpać energię na walkę z niepopadaniem w depresję przemęczeniową? Jak zmusić mózg do myślenia? Jak zmusić ciało do poruszania się?
To są pytania bardzo może głupie dla zdrowego człowieka. Dla mnie są one bardzo ważne i niepozbawione logiki. Choruję (?), cierpię, jestem totalnie wyczerpana, mózg, ciało, uczucia, chęci, myśli. Czasami jest źle, bywa fatalnie a nawet tragicznie. Mam też momenty kiedy nie myślę i staram się dostosować do swojego stanu, często odpoczywać, medytować, bywa na świeżym powietrzu i jak najmniej się stresować. Najlepszy jest relaks i nie myślenie. Najgorzej jest jak studiuję moje stany zmęczenia, doprowadza mnie to do całkowitego zniechęcenia dalszego kontynuowania stanu bycia tutaj. Najstraszniejsze są te momenty, kiedy nic nie mogę robić, ani malować, ani oglądać film, ani nawet pisać, ani spać bo jestem tak potwornie wykończona, to do tego ból głowy, ból całego ciała, zawroty głowy i ogólnie stan marazmu. Brak koncentracji, problemy z pamięcią. Jest to straszne, takie bycie w niebyciu.

Komentarze

Popularne posty