Agnieszka Osciecka - Zabawy Poufne

Czytam Agnieszki Osieckiej, Zabawy Poufne, i stwierdzam, ze sa rewelacyjne. Proste, smieszne, pelne ciepla i ironii, inteligentne ale nie przeintelektualizowane.
Znam jest poezja spiewana, znam jej sztuki teatralne i skecze kabaretowe ale nigdy nie czytalam jej felietonow. Dostalam te ksiazke od mojego ex-, mieszka w Polsce i stara sie jak moze doksztalcac mnie polskosciowa literatura, sztuka i plotkami.
BArdzo ci dziekuje Michasiu za Osiecka. Polecam kazdemu Zabawy Poufne, nadaja sie do czytania w lozku, przy jedzeniu, tak w miedzy czasie, i oczywiscie sa idealne do czytania w moim ulubionym miejscu - toalecie. To rodzinne, moj tata gral bridge ze soba albo czytal, moj brat gral na gitarze, a ja zawsze czytalam i ciagle czytam. Moje dzieci przejely to po mnie i w naszym WC mamy juz mala biblioteczke: historia swiata, duzo przyrodniczych ksiazek z obrazkami, ogolnorozwojowych: jak stac sie milionerem, jak zdobyc sukces itd, duzo o samochodach, Economist, podrozniczych i troche Playboy's.
I tak zaczelam na Agnieszce Osieckiej a skonczylam na WC! Chybaby sie z tego usmiala.

Komentarze

Popularne posty